Maybe Someday (1)

“Pre ňu sa skláňam, no pred tebou kľačím.” 

17788403

Názov: Maybe Someday

Autor: Colleen Hoover

Rok vydania v originálnom jazyku: 2014

Žáner: new adult, romance, contemporary, music

Séria: Maybe

Diel: 1.

“For her I bend, for you I break.”

Keď Sydney zistí, že ju jej priateľ Hunter od začiatku ich vzťahu podvádzal s jej najlepšou kamarátkou a tiež spolubývajúcou, Tori, zrazu sa ocitne na ulici a nemá kam ísť. A keď jej mladý Ridge ponúkne izbu v byte, kde býva spolu s dvoma ďalšími zaujímavými ľuďmi, nemôže inak, len prijať ponuku. Sydney a Ridgea spája hudba, Ridgeovi došli nápady na piesne a Sydney ich má v sebe milión. Hudba ich zbližuje a o chvíľu začnú zisťovať, že sa potrebujú nie len jedným, ale veľa ďalšími spôsobmi.

Mám pocit, že som už miliónkrát písala, že milujem Colleen Hoover, no poviem to znova – milujem ju. Jej schopnosť písať úžasné knihy ma udržuje nažive v čase nudy, jej diela ma do seba vždy vtiahnu a nedokážem sa od nich odtrhnúť. Ich pútavosť, napínavosť a originálna zápletka je niečo, čo hľadám v každej knihe, a v tých jej som sa ešte nikdy nesklamala. Navyše, v každej jej knihe príde či už na začiatku, v strede alebo na konci úplne nečakané odhalenie, ktoré ju urobí oveľa viac cennejšou.

Ani Maybe Someday nie je výnimkou. Je to skvelo napísaná kniha, ktorú som prečítala na jeden dych. Po zážitku, ktorý mi priniesla som sa pár dní nemohla pustiť do ďalšej knihy, lebo som stále myslela na túto. A to už je úspech.

“Sometimes in life, we need a few bad days in order to keep the good ones in perspective.”

Tentokrát príde úžasné a absolútne nečakané odhalenie hneď na začiatku a je to naozaj niečo, čo zmení celý dojem z knihy. Nemôžem vám povedať čo to je, lebo si myslím, že na toto by ste si mali počkať a vychutnať si ten moment prekvapenia a neveriackeho krútenia hlavou.

Ridge je úplne úžasná hlavná postava. Je samozrejme krásny, no hlavne miluje hudbu, hrá na gitaru, skladá piesne, je to úplne ochranársky typ. Je tiež veľmi nesebecký, otvorený a citlivý… a… skrátka Ridge. Musíte si prečítať aby ste pochopili aký úžasný je.

Páči sa mi postava Sydney, hlavnej hrdinky. I keď si je vedomá jej citov k Ridgeovi, je odhodlaná naňho zabudnúť kvôli Maggie. Je to správne dievča, ktoré nedokáže pomyslieť na to, že by malo spôsobiť koniec vzťahu, že by malo “podviesť” Maggie.

Maggie, Ridgeovo dievča je.. fakt super baba. Človek by čakal, že keď má hlavná postava dievča, ktoré nie je tou druhou hlavnou postavou, bude zlá, prefíkaná, namyslená a neviem čo všetko ešte, a že sa s ňou Ridge hneď rozíde. No presne takto to nebolo. Maggie je dobrá postava, veľmi milá, zlatá a miluje Ridgea. Nedalo sa neobľúbiť si ju.

I keď nemám rada milostné trojuholníky, oprava, absolútne ich neznášam, na tomto skrátka niečo bolo. Znova sa dokázala autorkina schopnosť pritiahnuť si čitateľov i pri niektorými neobľúbenej téme. I napriek tomu, že dve dievčatá milovali jedného chlapca a on zas cítil niečo i k jednej i k druhej, chcela som vedieť ako to skončí, ktorú si vyberie, aj keď by som normálne knihu zavrela, hneď keď by som zistila, že Ridge má dievča.

Páči sa mi však, ako otvorene k sebe Sydney a Ridge pristupovali o svojich pocitoch. Vedeli, že to čo robia je zlé a tak si to “vyrozprávali” a vysvetlili a dohodli sa, že už sa to nikdy nestane. Boli k sebe veľmi úprimní a myslím, že to je vo vzťahu, či už kamarátskom alebo ľúbostnom dôležité.

Striedanie pohľadov Sydney a Ridgea v každej kapitole mi dalo úžasnú perspektívu. Vždy je dobré vedieť, čo si myslí jedna i druhá strana. Dokázala som sa do oboch vžiť a oboch si obľúbiť iným spôsobom.

“We try so hard to hide everything we’re really feeling from those who probably need to know our true feelings the most.”

Zbožňujem hudbu. Či je to jej počúvanie, hranie na nástroji či spievanie, absolútne ju milujem. Postranná no i tak veľmi dôležitá téma v tejto knihe je práve hudba a jej tvorenie. A to sa mi nesmierne páči. Aj vďaka jej prítomnosti som si knihu viac užila, vedela si ju lepšie predstaviť.

“I want to be your end, but you gotta let it begin.”

Maybe Someday mi toho veľa dalo a tak knihe dávam 9,6/10.

“I…will never…regret you.”

Evi

Túto knihu som čítala strašne dávno a sama neviem, prečo som ju nezrecenzovala. Evi to ale zvládla perfektne, nemám ani čo dodať. Mám. Chcem dvojku!

Ja túto knihu tiež hodnotím na 9,6/10.

Pepa

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.